Alla inlägg under maj 2016

Av Mariia Holmström - 27 maj 2016 00:14

Äntligen är den efterlängtade fredagen här, jag har längtat så fruktansvärt otroligt mycket!!
De är idag de händer, om ca 17 timmar :)

Av Mariia Holmström - 25 maj 2016 20:52

Dom senaste dagarna har varit fruktansvärd... Haft så otroligt ont i kroppen/lederna att jag knappt vetat vart jag ska ta vägen!
Men jag kämpar på, och har de fantastiska stöder ifrån min underbara son ?

Av Mariia Holmström - 21 maj 2016 10:55

Ibland är de det som händer av slumpen som kan vara de helt klart bästa som hänt!! 😍

I flera dagar har jag 90% gått med ett leende på läpparna, och ständigt haft fjärilar i magen! LOVELY FEELING 😙

Jag ska för första gången i mitt liv vara vågad och sträcka ut mina armar i friheten, nu är de min tur att ta de stora klivet! 🙈

Men jag är lycklig, jätte glad och helt otroligt längtansfull!😍


 

Av Mariia Holmström - 19 maj 2016 23:59

Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge, känns som jag väntar ihjäl mig!!!

Av Mariia Holmström - 17 maj 2016 17:04

Idag har jag fixat ordning mitt och sonens alldeless egna lilla retrorum, så otroligt mysigt med ett eget spelrum och givetvis är jag så jävla kär i tv spelet ?

Av Mariia Holmström - 15 maj 2016 09:44

Hejhå, jag kämpar fortfarande med min nya kost (laktos och glutenfri), just nu är jag inne i en fas där allt är skitsnygg, de finns inge å äta, är inte sugen på nå, hungrig konstant och allt som är negativt... Men jag ska inte ge mig, jag ska kämpa på!!

Idag vistas jag på jobbet 08.00-19.30 och får energi och glädje! Förhoppningsvis spricker vädret upp så vi kan ta oss en härlig promenix och bara njuta!

Simma lungt! ^^

Av Mariia Holmström - 12 maj 2016 19:40

Vilken dag , börja dagen ute nio på morgonen med massa lek och bus med sonen och grannens lilltös, de vart en fartfylld timme innan de va dags att gå till dagis. 

Efter att jag lämnat sonen på dagis gick jag hem till en klasskompis för att plugga våren sista uppgift för den här terminen 👌 vi lyckades svara på alla frågor, nu är de bara genomgång och fylla på de sista.

Så va klockan 14.30 å de va dags att hämta lilleman på dagis, de va en riktig grusig unge jag fick med mig 😉

Väl hemma va sonen ute och lekte och jag diskade, gjorde glass och mat! 🍦🍗     

Efter att vi smaskat i oss maten tog jag reda på i köket och sonen fortsatte sin utelek!


Nu ligger vi däckade båda två, han pga av lek och bus utmattning och jag pga en fruktansvärd huvudverk...


Tack och god natt 🌸

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards